Alla hjärtans

Innebär mysfika hos mormor, fint väder, pengar från mormor (HAH!), mycket "ny" musik och illamående efter alldeles för mycket fika hos mormor.


Världens sötaste servis.


Skitsöta bakelser. (som jag tror min granne har bakat)


Jag gav mig själv Mando Diaos nya skiva (Give me fire!) i allahjärtans present. Då blev jag glad.
Sen fick jag 2 skivor jag redan hade på datorn, men jag tycker om att ha skivorna i hyllan.
Vet inte varför riktigt.
(kent-tillbaka till samtiden, winnerbäck-kom)


Jag hade väl lite FÖR kul kanske...


Mormors hus. Stackarn kommer inte ut i solen.
Som man blir så pepp av.



 
Något säger mig att det är trevligare i den andra bilden.


Jag fick pappa till att stanna mitt i kurvan Hehe.

Vi åkte ner till sjön en sväng och glodde lite.


Hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0