Tjockholm.

Vaknade i nytvättade lakan, hörde fågelkvitter utanför fönstret och drömde mig iväg till nått fint hotel i Grekland...
...ända tills farsan drog upp persiennen och allt var grått och kallt och blött.

Vi åkte i alla fall till Forum. FAN vad stort det har blivit o:
Köpte en finfin klänning på Carlings, och ett par lila dansbyxor på Zara.
Fikade på jättemysigt kondis -vardetnuvar- och åt crêpes.
Mysdag <3
Ikväll ska vi gå ut och käka på Texas Longhorn tror jag det hette...tror jag...
Finfint :D



Så ni får en gammal bild på mig när jag går i typ 5:an.
Enjüy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hedda var blond i femman :D :O

2009-01-24 @ 19:12:37
Postat av: Hedda

Ja DD:

2009-01-24 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0