25/3

Ja mitt lilla projekt gick ju åt helvete rent utsagt, så jag tänkte satsa på ett inlägg i veckan nudå.
Inte för att någon läser min blogg men endå...haha.
Jaja, just som man trodde att våren äntligen hade kommit kommer den här  *****  snön!
Och jag som hade ställt in mig på glassar i parken, lunchraster i parken (jag fick en!), klänning oftare (och utan att frysa), sommarlov och framförallt Liseberg med orkestern och Sthlm med klassen.
Så det känns helknäppt när lärarna står och säger att det bara är 11 veckor kvar till sommarlovet (!!!!) samtidigt som man set stora snöflingor falla utanför och istappar hänga på taken utanför.
I mitt huvud blir det väldigt fel i alla fall, jag fick för mig att det var sommar och att vi övade till VR med orkestern när vi övade inför Låtbåten, som förövrigt gick ganska bra, men det var väldigt seg, och ca 2 daga senare är det en halvmeter snö ute.
Men back to Låtbåten då...ibland hade jag 6 toner i en låt. Då sänks nivån på orkestern ganska stort.
Jag menar, världens lättaste låtar i 3 dagar i sträck (+ 3 konserter på samma dag) blir väldigt segt.
Dessutom stod många av de våran orkester spelade tillsammans med och övadeSpanien. Jag trodde faktiskt vi var bättre.




















Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0