Filmtips!

Jag orkar ärligt talat inte med den här bloggen så vi får väl se om den blir kvar...
Men ni ska få ett par snabba filmtips i alla fall.

Once
Oerhört fin film om musik, kärlek, musik och...jag vet inte vad mer.
men den är i alla fall väldigt, väldigt fin.
Se den.

Emmas lycka (Emmas Glück)
Om grisar, lite ensamhet, lantlivet (klyshan, men väldigt fint endå!), massor av kärlek och humor.
Allt är så fint.
T.o.m när hon dödar grisdarna gör hon det på ett så...respektfullt sätt på något vis...
Jag vet inte riktigt varför men den är så himlans fin i alla fall.
Se den.


Ett stort + är ju också att båda har världens finaste filmmusik, väldigt fin stämning och..och...allt.

Kommentarer
Postat av: circus em

jag har frågestund i min blogg! fråga vad som helst vettja.



kärlek

2009-04-09 @ 13:36:48
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: olga

sv: HAHAHAHAHAHAHA underbart!!! HAHAHA



mysig blogg har du också!

2009-04-14 @ 21:37:09
URL: http://oceaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0