Vårdrömmar

Tulpanerna ovanför mitt skrivbord börjar vissna och jag letar febrilt efter något annat att hålla fast vid, som för att bevisa för alla andra att, Ja! Det är faktiskt vår!
Men det är svårt när det går så långt mellan soldagarna nu.
Så när jag vaknade och solen sken utanför mitt fönster på studiedagen i tisdags rusade jag ut för att fota undret, 20 min senare var den borta, men jag an i alla fall glädja mig åt att jag tog tillvara på de ynka minuterna.
Nu drömmer jag inte om sommaren längre. Våren är ju närmre.









 









Jag tänkte försöka mig på ett såntdär "en bild om dagen"  projekt på den här bloggen under 2 veckor med start på måndag. Jag kommer ha kameran med mig vart jag än går och fota saker ur min vardag, saker och människor, händelser som gör min vardag helt enkelt.
Enjüj!

Kommentarer
Postat av: circus em

åh, jag skulle också vilja bo på ett sånt ställe. där alla känner alla. känns som att mitt stresshuvud och min såriga mage skulle må mycket bättre än det. här är det mest traffikerat, avgaser, grått och stress vart man än vänder sig. suck.



kärlek

2009-03-07 @ 14:29:09
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: circus em

åh vad jag önskar att jag också kunda ha en pappa att prata strunt och livsviktiga saker med. det verkar så fint, far & dotter-förhållandet.



kärlek

2009-03-08 @ 13:23:10
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0