Valborg

Aldrig annars känns gemenskapen så starkt här.
Aldrig annars sitter man så länge man kan vid glöden från korv-brasan innan man fryser ihjäl sig bara för att det är så härligt med just valborg.

Länge satt Hucke och försökte få mig att tycka att korv var det bästa som finns.
Länge försökte gubbarna få mig att inte att man kan ju faktiskt inte fotografera i motljus!
Länge skrattade vi åt "25-åringen".
Så länge att vi var näst sist att gå.









































det blev som 2 läger efter ett tag, "utbölingarna" som kom från sina båtkojor och snylta på vår eld, och vi "infödingar"på höger.
Men vårt läger var bäst för vi hadce mat och korv-brasa och stolar och bord och allt det vanliga. Sådeså!





En bra kväll helt enkelt.
Som vanligt.
Och jag skulle inte kunna tänka mig att vara någon annanstans just den här kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0